OMG

Godmogron bloggen idag ska jag bara softa :)

jag har på mej mjukis kläder och uppsatt hår :) jag har gjort inpackning idag faktist fan va duktig jag är.

igår var jag med pappa och köpte karaoke haha fett kul ! :)

och såklart gick jag min promenad och lite till så de blev 1,5 mil :) och igår när jag plockade till lite i mitt rum hos pappsen så hittade jag min GIRLS OF THE PLAYBOY MANSION BOX

ooommmgGGG!!! saknaden har varit stor alltså :) haha så idag ska ja och the girls next door chilla .

ha de super pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin i uppsatt hår och inte så mycket smink. Men du får inte bli så smal för då kommer du att se ut som en intorkad 50 åring.

2010-04-25 @ 10:53:57
Postat av: Anonym

du vaa fin så, bara

2010-04-26 @ 14:04:41
Postat av: Anonym

du är så galet fin alltså!:)

2010-04-26 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0